sunnuntai 11. elokuuta 2013

Riks raks poks

Riks raks poks sanoi mun puhelimen lasi kun se tipahti :(  kyseessä Samsung Galaxy S2


Eihän se auttanut kuin uusia puhelin, tällä kertaa halusin iPadin innoittamana testata iPhonea. Ensivaikutelma nyt n. viikon käytön jälkeen on, että Samsung on helppokäyttösempi. Android järjestelmä on jotenkin mun logiikkaan sopiva, tai sitten olen vain niin tottunut siihen. Ihan kiva tää uusikin kyllä on :)


Vanhassa puhelimessa minulla oli hieno suojakuori, joka oli myös tosi hyvä. Ei se tietenkään näyttöä suojannut mutta muuten otti kivasti iskut vastaan. Tottakai halusin sitten uuteenkin puhelimeen yhtä kivat kuoret, ja sellaiset minulle möi taas Smartphoto.


Smartphotolta sain tilattua juuri minulle sopivat kuoret, mallin sai valita useasta erilaisesta. Aiemmin minulla oli vain yksi, koko puhelimen kokoinen kuva, joten nyt halusin vähän erilaisen. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti